Service

Wij helpen je graag onze producten in topconditie te houden.

Bel ons gerust voor een afspraak met één van onze servicemonteurs. We komen graag langs en zorgen gegarandeerd goed voor je spullen. Soms is het alleen niet nodig om een professional te laten komen. Soms kun je het probleem oplossen door zelf even een schroevendraaier ter hand te nemen. In die gevallen kunnen onze FAQ service je waarschijnlijk helpen. In korte video’s laten we stap voor stap zien wat de oplossing is voor een aantal veel voorkomende vragen. Bijvoorbeeld: wat doe ik als de batterijen van het display van de Functional Trainer leeg zijn? (Spoiler: je kunt in elk geval vast nieuwe batterijen kopen!). En natuurlijk vermelden we er bij welk gereedschap je nodig hebt. Easy does it. Je vindt de video’s hier.

Meer weten over onze servicecontracten? Of wil je graag een afspraak maken met een servicemonteur? Bel 077-3661640 of mail naar service@keiserNL.com.

FAQ service

Bekijk hier de FAQ voor service- en onderhoud. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

Product sheets

Bekijk hier de productsheets van alle Keiser producten.

Brochures

Bekijk hier onze brochures van Keiser

Exploded views

Hieronder zie je alle exploded views van onze Keiser fitnessapparatuur.