FAQ WEBSHOP

Let op: onderstaande informatie is alleen van toepassing op de webshop.

Bestellen & betalen

1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

  • Plaats het gewenste product/producten in de winkelmand;
  • Ga naar de winkelmand en controleer je bestelling;
  • Als de bestelling klopt, kun je doorgaan naar afrekenen;
  • Op de pagina ‘afrekenen’ vul je je gegevens in, controleer je voor de laatste keer je bestelling, kies je de gewenste betaalmethode en plaats je de bestelling;
  • Vervolgens kun je de bestelling betalen en ontvang je een bevestiging via e-mail. 

2. Wordt mijn bestelling geassembleerd geleverd of dien ik het product zelf te monteren?

Ieder product wordt/is volledig geassembleerd geleverd/op te halen.

3. Ik heb geen e-mailbevestiging ontvangen.

Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende aan de hand zijn:

  • De bevestiging is in de spambox terecht gekomen;
  • Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw e-mailadres.

Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via info@keisereurope.com.

4. Wat zijn de betaalmethodes?

Op onze webshop bieden wij de volgende, veilige betaalmethodes aan:

  • iDeal
  • Creditcard
  • PayPal
  • Overboeking

Ondervind je onverhoopt problemen met je betaling? Neem gerust contact met ons op en we zoeken naar een oplossing. We kunnen je bijvoorbeeld een rekening sturen die je overmaakt; je bestelling wordt dan zo snel mogelijk geleverd.

Levering

1. Hoe verloopt de levering?

Na je online bestelling, ontvang je een e-mail met de bevestiging van je bestelling. Binnen 2 á 3 werkdagen wordt er contact met je opgenomen door onze expediteur om een leverings- en/of installatiemoment af te spreken. Op dit afgesproken moment dien je thuis te zijn voor ontvangst/installatie. 

2. Wat is de levertijd?

Alle producten hebben een levertijd van 3 tot 7 werkdagen. Mocht dit onverhoopt langer duren, dan wordt je daarover geïnformeerd.

3. Wat zijn de bezorgkosten?

Als een product bezorgkosten bevat, staat dit bij het product zelf aangegeven. Bij de M-Series Converter worden er standaard geen bezorgkosten berekend.

4. Waar leveren jullie?

Wij leveren in Nederland, België en Luxemburg.

5. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dat is mogelijk. Bij ieder product staan er verschillende opties weergegeven waar je uit kunt kiezen wat betreft levering, ophalen (in Grubbenvorst) en installatie van het product. Je kunt hier de gewenste keuze selecteren. Alleen de M-Series Converter bevat deze opties niet en wordt bezorgd (zonder verzendkosten).

6. Tot waar wordt mijn product geleverd?

Als je een product hebt besteld dat niet geïnstalleerd hoeft te worden en door een externe transportdienst wordt geleverd, dan wordt de bestelling tot aan de eerste deur bezorgd. Houd er rekening mee dat verpakkingsmateriaal door jou zelf verwijderd en afgevoerd dient te worden.
Bij installatie van een apparaat brengt onze servicemonteur het apparaat tot in de ruimte waar de installatie plaatsvindt en installeert het apparaat volledig.

Retourneren

1. Kan ik het product retourneren?

Ja, het is mogelijk om de producten die via de webshop besteld zijn te retourneren.

2. Hoe gaat het retourneren in zijn werk?

Als je een product via onze webshop hebt besteld, heb je een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van bestelling. Binnen deze 14 dagen kun je contact (077-3661640) met ons opnemen om aan te geven dat je het product wilt retourneren. Vervolgens wordt er een moment afgesproken wanneer het product opgehaald kan worden. Op dat afgesproken moment dien je thuis te zijn. Er zijn geen kosten verbonden aan het ophalen van het product.
Tijdens de bedenktijd mag het apparaat uiteraard getest worden om een goed beeld te vormen. Het is echter niet de bedoeling om het apparaat te gebruiken voor workouts of intensief gebruik. Als dat bij het ophalen geconstateerd wordt, nemen wij het apparaat niet terug.

Mocht bij het ophalen geconstateerd worden dat het product beschadigingen bevat die door de consument zijn aangebracht, maar dus niet intensief gebruikt is, nemen wij het product alsnog mee. Echter zijn de herstelkosten voor rekening van de consument.

3. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Nee, er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren.

 

Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via info@keisereurope.com of 077-3661640.