FAQ Service

Service, reparatie of onderhoud van je apparaten nodig? Vaak is het niet nodig om een Service Engineer te laten komen, maar kun je zelf het probleem verhelpen. De meest gestelde servicevragen hebben wij vertaald naar instructievideo’s. Van het vervangen van batterijen van enkele apparaten tot aan het verwisselen van de housing van de Functional Trainer. Alle handelingen worden in de video’s stap voor stap doorlopen.

Mocht je na het bekijken van de video’s nog vragen hebben, het probleem niet opgelost krijgen of staat jouw vraag hier niet bij? Stuur ons dan gerust een bericht via [email protected] of bel ons op 077-3661640.

Video’s

Overige vragen

Keiser adviseert de Polar H7, H10 en Polar wearlink. Deze zijn niet gecodeerd.

Mocht je een Polar H9 Gymlink 5.0 hebben en deze niet goed koppelen via bluetooth met de M3i Indoor Bike, dan kun je het volgende proberen:

  • Koppel de hartslagband een keer los van alle apps;
  • Houd deze dichtbij het display;
  • Wacht 60 seconden, terwijl je trapt om te zien of er een hartslag wordt weergegeven;
  • Houd alle telefoons en tablets op 1 meter afstand van de fiets.

In combinatie met Keiser Converter

  • Zwift
  • Sufferfest
  • Peleton
  • Road Grand Tours (RGT Cycling)
  • My Training
  • PainCave
  • Kinomap
  • FulGaz
  • Rouvy
  • TrainerRoad

Zonder Keiser Converter (connect direct via Bluetooth)

  • M Series Apps
  • M Series Group Apps
  • M Series Instructor App
  • Bkool
  • Intelligent Cycling
  • GOInd
  • Impowered Betrained