FAQ Service

Service, reparatie of onderhoud van je apparaten nodig?  Vaak is het niet nodig om een Service Engineer te laten komen, maar kun je zelf het probleem verhelpen. De meest gestelde servicevragen hebben wij vertaald naar instructievideo’s. Van het vervangen van batterijen van enkele apparaten tot aan het verwisselen van de housing van de Functional Trainer. Alle handelingen worden in de video’s stap voor stap doorlopen.

Mocht je na het bekijken van de video’s nog vragen hebben, het probleem niet opgelost krijgen of staat jouw vraag hier niet bij? Stuur ons dan gerust een bericht via info@keiserNL.com of bel ons op 077-3661640.

Batterijen vervangen Functional Trainer

Housing vervangen Functional Trainer

Pulley vervangen Functional Trainer

Batterijen vervangen M3i & M5i serie

Kalibreren M3i & M5i serie

Overige vragen

1. Hoe maak ik connectie met Bluetooth via de Keiser Converter?

Keiser M3i Indoor Bike app handleiding

Keiser M3i Lite Indoor Bike app handleiding

Informatie Keiser Converter

2. Welke borstband adviseert Keiser?

Keiser adviseert de Polar H7, H10 en Polar wearlink. Deze zijn niet gecodeerd.

Mocht u een Polar H9 Gymlink 5.0 hebben en deze niet goed koppelen via bluetooth met de M3i Indoor Bike, dan kunt u het volgende proberen:

  • Koppel de hartslagband een keer los van alle apps;
  • Houdt deze dichtbij het display;
  • Wacht 60 seconden, terwijl u trapt om te zien of er een hartslag wordt weergegeven;
  • Houdt alle telefoons en tablets op 1 meter afstand van de fiets.

3. Welke apps kunnen gebruikt worden i.c.m. de Keiser apparatuur en hoe?

In combinatie met Keiser Converter

  • Zwift
  • Sufferfest
  • Peleton
  • Road Grand Tours (RGT Cycling)
  • My Training
  • PainCave
  • Kinomap
  • FulGaz
  • Rouvy
  • TrainerRoad

Zonder Keiser Converter (connect direct via Bluetooth)

  • M Series Apps
  • M Series Group Apps
  • M Series Instructor App
  • Bkool
  • Intelligent Cycling
  • GOInd
  • Impowered Betrained

4. Operation manuals